Satinin

Livet som stillasittande student đŸ’đŸŒ

AllmÀnt Permalink0
Den hĂ€r veckan har som vanligt gĂ„tt Ă„t till en hel del avancerad matematik men jag tyckte ocksĂ„ att det var en bra idĂ© att börja fasta i tisdags. 

Förutom ett allmĂ€nt dĂ„ligt humör och en kort stubin sĂ„ tycker jag att det gĂ„r bra. 

Jag har nĂ€mligen vart osams med vĂ„gen den senaste tiden, dels beror det pĂ„ att jag gĂ„tt in i ett förhĂ„llande med vĂ€rldens största gottegris, men ocksĂ„ för att jag vĂ€ldigt sĂ€llan har tid att röra pĂ„ mig. 

Jag sitter still frĂ„n 8-16 den enda gĂ„ngen jag rör mig Ă€r nĂ€r vi trycker i oss lunch pĂ„ 20 min för att sedan fortsĂ€tta med matten... 

Inte alls hĂ€lsosamt och jag kĂ€nner mig fast. 
DĂ€rav fastan! 
Nu startar jag pĂ„ nytt med en allevo kickstart och hoppas pĂ„ att den gör susen! Har lyckats droppa 2 stabila kilon nu pĂ„ 4 dagar, kanske bara vĂ€tska men Ă€r nöjd Ă€ndĂ„! 
Just nu lever jag pĂ„ 620 kcal per dag och enbart vĂ€tska! Blir imponerad pĂ„ mig sjĂ€lv att jag ens klarar det, och nĂ„gra dagar till klarar jag! 


MagsĂ€cken kĂ€nns mindre och livet kĂ€nns smidigare. Man kan inte vara bĂ€st pĂ„ allt, trots mycket nyttiga vardagar sĂ„ blir helgerna för mig allt onyttigare! 

Jag har bestĂ€mt mig, jag ska tillbaka, jag vill jag kan jag vill jag kan jag vill jag kan! 



Till top